دیدار مدیر شعب بانک مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیر کل ورزش و جوانان استان
دیدار مدیر شعب بانک مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیر کل ورزش و جوانان استان
مجیدی، مدیر شعب بانک مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد غلامی، روابط عمومی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با سید محمد تقی علوی مدیر کل ،معاونین و مسئولین ستادی دیداروگفتگو کردند.

الماس مجیدی ،مدیر شعب بانک مهر ایران کهگیلویه وبویراحمد در این نشست از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ،ازدواج جوانان،حمایت از اقشارآسیب پذیر و طرح های حمایتی از کشاورزان خبرو خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه شد .

به گزارش صبح دنا مجیدی ،مدیر شعب بانک مهر ایران استان از تعامل اقشار مختلف جامعه با بانک مهر ایران کهگیلویه وبویراحمد خبر و بیان داشت :۹ شعب از بانک مهر ایران در استان دارای فعالیت و خدمت رسانی است.

مدیر شعب بانک مهر کهگیلویه وبویراحمد از مشارکت ۲۵درصدی جمعیت استان در این بانک بعنوان یکی از دستاوردهای بانک مهر ایران یاد و از انعقاد تفاهمنامه بانک مهر ایران با فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیونی به ورزشکاران و قهرمانان این رشته در کشور و استان خبر داد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور مدیر و روابط عمومی بانک مهر ایران ،بر تعامل دو دستگاه در جهت رشد و ارتقای ورزش استان تاکید و خواستار حمایت این بانک از قهرمانان و ملی پوشان استان در میادین کشوری و بین المللی شد .

علوی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پرداخت وام تسهیلات به ورزشکاران و کارکنان دستگاه ورزش و جوانان استان شد و با تاکید بر ظرفیت بانک مهر ایران ،خواستار حضور و شرکت این بانک بعنوان اسپانسر و حامی مالی ورزشکاران استان شد .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر انعقاد تفاهمنامه اداره کل و هیات قایقرانی استان با بانک مهر ایران در پرداخت تسهیلات خرید وسایل قایقرانی تاکید و خواستار استفاده سازمان های مردم نهاد استان از ظرفیت های بانک مهر ایران در استان شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل خبر و خواستار پرداخت وام تسهیلات به کارکنان و هیات های استانی و شهرستانی شد