شرکت ۵۳ نفر از کارکنان اداری قوه قضاییه در استان در آزمون قضاوت
شرکت ۵۳ نفر از کارکنان اداری قوه قضاییه در استان در آزمون قضاوت
آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه در استان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دنا به نقل روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه در استان برگزار شد.

دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در همین زمینه گفت: به منظور تکمیل بخشی از کادر قضایی قوه قضاییه، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه، بصورت همزمان در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یاسوج برگزار گردید.

دکتر صالحی در ادامه اظهار کرد: ۵۳ نفر از کارکنان اداری ادارات و سازمان های قوه قضائیه در استان که دارای شرایط اعلامی مرکز بودند، در این آزمون شرکت کردند

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در خصوص شرایط شرکت در این آزمون بیان داشت: شرکت کنندگان که از قبل در استخدام این قوه بوده اند، سوابق خدمتی آنان نباید کمتر از ۴ سال و بیشتر از ۸ سال باشد.

دکتر صالحی گفت: شرط سنی همکاران اداری واجد شرایط شرکت در آزمون، نیز نباید بیشتر از ۴۰ سال باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان با بیان اینکه این آزمون امروز از ساعت ۹ صبح در یاسوج در حال برگزاری است، افزود: کارکنان اداری زن و مرد شاغل در قوه قضاییه، با داشتن شرایط اعلامی و مدرک تحصیلی، می توانستند در این آزمون شرکت نمایند.

وی در پایان گفت: نتایج آزمون در موعد مقرر اعلام و پذیرفته شدگان، پس از طی سایر مراحل جذب قضات و موفقیت در آن، به عنوان قاضی از سوی ریاست قوه قضائیه منصوب خواهند شد.