بازرسی های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی موجب ارتقاء عملکردی شده است
بازرسی های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی موجب ارتقاء عملکردی شده است
هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مراجع قضایی، انتظامی در حوزه های قضایی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بازدید کرد.

به گزارش صبح دنا به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در چارچوب بازدیدهای دوره ای از مراجع قضایی انتظامی و زندان ها از حوزه های قضایی شهرستان های دنا و مارگون در بازدید و از نحوه اجرای مقررات مرتبط با حقوق شهروندی در فرایند دادرسی نظارت نمود.

دکتر جعفر فراست دبیر هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان در همین زمینه اظهار کرد: در این بازدیدها کلیه شعب دادسرا و دادگاه ها و اجرای احکام و مراجع قضایی۳ شهرستان و همچنین زندان مرکزی یاسوج، کلانتری ها، پاسگاه ها و پلیس های تخصصی مورد بازرسی قرار گرفتند.
دکتر فراست در این زمینه اظهار کرد: مردم از دستگاه قضایی علاوه بر اجرای عدالت انتظار دارند قوانین و مقررات اجرای عدالت رعایت گردد.
دبیر هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان گفت: به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستور العمل های قوه قضائیه حوزه های قضایی استان هر سال ۲ مرتبه مورد بازرسی قرار می گیرند و عملکرد همکاران قضایی و اداری مورد تشویق و یا تذکر قرار می گیرند.
جعفر فراست دبیر هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان، درپایان اظهار کرد: بازرسی های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی در مقایسه با سال های گذشته، موجب ارتقاء عملکردی شده است.