انعقاد قرارداد ۱۲۰۰واحد مسکن ملی در کهگیلویه‌وبویراحمد
انعقاد قرارداد ۱۲۰۰واحد مسکن ملی در کهگیلویه‌وبویراحمد
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰۰واحد مسکونی از ۲۷۰۰ واحد مسکن ملی در کهگیلویه‌وبویراحمد انعقاد قرارداد شده است.

به گزارش صبح دنا، اسماعیل باقری در خصوص آخرین پیگیری ها در خصوص ابلاغ تسهیلات ۵۰ میلیونی شهری و ۴۰ میلیونی تومانی روستایی در مناطق زلزله زده دنا گفت: وام های ۵۰ میلیونی تومانی برای مناطق شهری و همچنین ۴۰ میلیون تومانی مناطق روستایی به بانک های تجارت، رفاه، ملت، صادرات ابلاغ شده است و لیست افراد تحویل بانک ها داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه بانک های باید موضوع قرار داد را دنبال کنند، گفت: با بستن قرار داد کسانی که واحد آنها تکمیل است قسط ۵۰ میلیونی آنها آزاد می شود و کسانی که واحد آنها تکمیل نیست طی چند قسط وام آنها آزادسازی می شود.

وی به برآورد تعداد افراد برای افراد حاضر در کانکس و چادر اشاره کرد و افزود: حدود ۹۹ فرد از کسانی که در چادر و کانکس هستند دچار مشکل بودند پیگیری هایی انجام شد و مشکلات اکثریت آنها حل شده است و افرادی که مشکلات پروانه داشتند از طریق استاندار روال قانونی برای آزادسازی اقساط آنها در حال انجام است.

این مسئول به گلایه های شهروندان در شهر دهدشت در خصوص مسکن ملی دهدشت پرداخت و گفت: از ۴ هزار سهمیه مسکن ملی ۲۷۰۰ واحد آن ابلاغ شده است و سهمیه شهرستان ها مشخص شده است در این راستا با بانک ها جلسه ای برگزار شد و بانک ها آمادگی خود را برای روند تکمیل واحدهای مسکونی اعلام کردند.

وی به انعقاد قرار داد ۱۲۰۰ واحد مسکونی از ۲۷۰۰ واحد مسکن ملی اشاره کرد و افزود: مابقی واحدها تشکیل پرونده داده شده و به بانک ارسال شده است.