نشست خبری رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه/زندکی کنونی شایسته مردم ایران نیست/انتقاد جدی به هیئت های اجرایی داریم
نشست خبری رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه/زندکی کنونی شایسته مردم ایران نیست/انتقاد جدی به هیئت های اجرایی داریم
علیرضا کفایی رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کهکیلویه و بویراحمد در نشست خبری،رسانه ها را رکن چهارم دموکراسی دانست و بیان کرد هیچ شعاری برای اثرگذاری جز رسانه ها امکان پذیر نیست.

به گزارش صبح دنا، علیرضا کفایی رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کهکیلویه و بویراحمد در نشست خبری،رسانه ها را رکن چهارم دموکراسی دانست و بیان کرد هیچ شعاری برای اثرگذاری جز رسانه ها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو زودهنگام بود بیان کرد: اصلاح طلبان با شرایط خاصی ورود کردند آقای پزشکیان تایید و جبهه اصلاحات نیز از او حمایت می کنند اما ما بدنبال کار تشکیلاتی و حزبی هستیم تا یک جامعه سالم بر اساس منافع عمومی شامل گیرد.

 

مسئول ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان خاطرنشان کرد:گروه های تندرو باید سرجای خود بنشینند و نباید فضای کشور همه دست گروه خاصباشد در ادوار گذشته انتخابات ما کاندید نداشتیم

 

کفایی ادامه داد: هنگام انتخابات مجلس در استان اول بودیم، آقای خاتمی اعلام کرد ما با صخره بزرگی مواجه شدیم و انتخابات را ما هیچ وقت تحریم نکردیم.

وی یادآور شد: با مشکلاتی که در کشور وجود دارد حاکمیت با مانع بزرگی روبرو شده است و متوجه شده که با این روند سخت گیری ها مردم در انتخابات شرکت کنند برای تثبت اقتدار ایران ضروری است‌.

 

مسئول ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای پزشکیان از نظر عملکردی و مذهبی سلامت است، گفت: خیلی از کاندیدا ها رد صلاحیت شدند و یاران انقلاب را حذف می کنند اما امیدواریم مردم و به ویژه قشر خاکستری در انتخابات شرکت کنند.

 

کفایی خواستار رفع تحریم ها برای به وجود آمدن بستر مناسب برای رفع مشکلات کشور و افزایش مردم شد و اظهار کرد: باید تغییراتی در قانون اساسی اصلاح و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه از استاندار و فرماندار انتقاد داریم زیرا ستاد هایی که تشکیل دادند یکطرفه است، گفت: فرماندار یکی از شهرستان ها موضع گیری به نفع یکی از کاندیداها داشته که این خلاق قانون اساسی است.

کفایی اضافه کرد: نسبت به ترکیب هیات های اجرایی کاملا اعتراض داریم مهلت داریم که تا روز رای گیری هم تغییراتی بوجود بیاوریم.

 

مسئول ستاد پزشکیان در استان بیان کرد:شائبه های وجود دارد که می خواهند انتخابات را مهندسی کنند اما مسئولین تلاش کنند که اعتماد بوجود بیاوردند‌‌.

 

کفایی با بیان اینکه پیش بینی برای تعیین استاندار مشکل است، گفت: قدرت فساداور است و معمولا استانداران قبلی که با نظر نمایندگان همسو آمدند مشکلاتی بوجود آوردند.

وی یادآور شد: با شناختی که داریم و مباحث انجام شده در استان سعی می شود گرایش های حزبی کمتر باشد تا فردی که مورد وثوق مردم و جامعه باشد را انتخاب کنیم

 

مسئول ستاد پزشکیان در استان ادامه داد: از همه افراد سعی کردیم مشورت بگیریم و در حوزه یاسوج به خود جبهه اصلاحات سپردیم‌ اما توجه به بانوان باید بیشتر باشد.

 

وی در ادامه گفت: ما تذکرات لازم را دادیم ولی باید استانداری و فرمانداری هیات ها را طوری می چیدند که نظر عموم مردم جلب میشد‌.

 

کفایی در پایان بیان کرد: از حمایت هواداران رقیب استقبال می کنیم جبهه اصلاحات یک تشکیلات رسمی در کشور است و نمی تواند بر اساس نظر هر فردی عمل کند.