پرداخت۴۶۵میلیارد ریال به گندمکاران کهگیلویه و بویراحمد
پرداخت۴۶۵میلیارد ریال به گندمکاران کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از پانزدهم اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۴۶۵میلیارد ریال بابت خرید تضمینی محصول گندم به بهره برداران این استان پرداخت شده است.

به گزارش صبح دنا، ابوالحسن صداقت کیش، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷۵ هزار ریال از بهره‌برداران کهگیلویه وبویراحمدی خریداری می‌شود.

وی ابراز کرد:بقیه مطالبات گندم کاران کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید محصول گندم در مناطق سردسیری به تازگی آغاز شده بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۷۱ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مناطق گرمسیری استان خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه پارسال ۷۴ هزار تن محصول گندم در استان خریداری شد و انتظار می رود ۶ تا هفت هزار تن محصول گندم در مناطق سردسیری خریداری شود تصریح کرد: میزان خرید محصول مهم گندم در استان بیشتر از پارسال خواهد بود.

صداقت کیش تاکید کرد: مراکز خرید تضمینی گندم تا مرداد ماه امسال در مناطق گرمسیری و تا پایانی شهریور ماه در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد دایر است.

صداقت کیش با اشاره به اینکه سالیانه بیش از ۱۲۰ هزار تن گندم در استان مصرف می شود خاطرنشان کرد: گندم خریداری شده در سیلوهای ذخیره واقع در شهرستان های گچساران و بویراحمد ذخیره می شود تا به مصرف داخلی برسد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۹ مرکز خریداری محصول گندم در استان را به عهده دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد به بهره بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند توصیه کرد مشخصات و شماره حساب خود را به طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.