کشورهای پیشرفته هم به تعهد هم به تخصص توجه کردند/اگر دنبال نجات کشورهستیم باید به پزشکیان رای دهیم/ظریف هم علم دارد هم هنر مدیریت
کشورهای پیشرفته هم به تعهد هم به تخصص توجه کردند/اگر دنبال نجات کشورهستیم باید به پزشکیان رای دهیم/ظریف هم علم دارد هم هنر مدیریت
دکتر محمد بهرامی در اجتماع بزرگ حامیان پزشکیان در یاسوج گفت؛ صدای قهر مردم یه گوش مسئولین رسید، برای صلاح کشور به پای صندوق رای بیاییم و اگر دنبال نجات کشورهستیم باید به پزشکیان رای دهیم.

به گزارش صبح دنا، محمد بهرامی نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در یاسوج گفت؛اعتقاد من این است که ظریف از معدود مدیرانی است که دارای علم و قوه مدیریت است و هم می داند و هم می‌تواند و از دو عنصر علم و هنر مدیریت در کنار بهره مند است که موجب میشود بالاترین کارایی را را داشته باشد

وی افزود، ظریف ضد نظام نیست خود را به زحمت می اندازد تا شور و شوق و مشارکت در ایران اتفاق بیفتد و مهمتر از همه انتخاب اصلح صورت گیرد.

 

بهرامی در ادامه باهشدار به مسئولینی که به انتخاب مردم توجه ندارند افزود، به کسانی که برای رسیدن به اهداف شخصی و حزبی شور و مشارکت مردم را نادیده می گیرند، تذکر می دهم.

به مردم هم می گویم صدای قهر شما و نگرانی شما به گوش همه مسئولان رسید حال همه ما برای صلاح کشور باید پای صندوق های رای بیایبم.

نماینده مرکز استان تصریح کرد، همه عقلای کشور و انهایی که منطقی تصمیم می گیرند بر این باورند کشور تاب و توان انقلاب و دگرگونی را ندارد و اگر سال ۵۷ انقلابی صورت گرفت دهه ۵۰ شاهد شکوفایی هم بودیم اما الان عربستان بیخ گوش ماست و داعش ما را تهدید می کند و با توجه به این شرابط خاص شرایط برای انتخاب مهیاست و همگی باید با نقش افرینی در انتخابات کشور را بسمت وضعیت مطلوب سوق دهیم.

 

محمد بهرامی اضافه کرد، کشورهایی که روی سعادت را دیدند هم به تعهد و هم به تخصص توجه کردند و در شرایط کنونی و بین گزینه های موجود دکتر پزشکیان انسانی سالم است و مهمتر از همه به تخصص و مردم گرایی توجه کرده است و اگر دنبال نجات کشور هستیم باید به پزشکیان رای بدهیم.

بهرامی در پایان ضمن دعوت مردم استان به مشارکت حداکثری ابراز داشت، در انتخابات مجلس هرکجا قرار بود تصاویری از مشارکت منتشر شود از این استان بود پس باید حق این استان ادا شود و اگر مردم مشارکتی مناسب نداشته باشند کسانی انتخاب خواهند شد که برای ما بعدا تصمیم خواهند گرفت.