کلنگ زنی طرح توسعه و بهسازی اسفالت روستاهای گنجه ای با حضور نماینده مرکز استان در مجلس
کلنگ زنی طرح توسعه و بهسازی اسفالت روستاهای گنجه ای با حضور نماینده مرکز استان در مجلس
با حضور نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان وجمعی از مسئولان محلی پروژه های آسفالت شبکه معابر روستایی، روستاهای گنجه ای کهنه و گنجه ای بزرگ کلنگ زنی شد. 

به گزارش صبح دنا، با حضور نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان وجمعی از مسئولان محلی پروژه های آسفالت شبکه معابر روستایی، روستاهای گنجه ای کهنه و گنجه ای بزرگ کلنگ زنی شد.

محمد بهرامی در این مراسم ابراز داشت، خدمت رسانی به مردم علاوه بر اینکه وظیفه ما مسئولین و خادمین ملت است عبادت نیز هست و این اقدامات و خدمات صدقات جاریه برای اینده است.

 

نماینده مرکز استان در مجلس ضمن تشکر از بنیاد مسکن در جذب صددرصدی اعتبارات افزود؛ از مجموعه مدیران میخواهیم هرجایی که منفعت مردم و عام هست حتما بصورت ویژه اقدام کنند و ماهم بطور ویژه حامی مدیران تلاشگر و مردمی هستیم و حل مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

بهرامی در ادامه مردم واهالی را خطاب قرار داد و گفت؛ برخی از کاستیها و به تعویق افتادن طرح ها میتواند باهمکاری و همیاری مردم حل شود و تسریع یابد و انتظار داریم در اجرای طرح های توسعه ای در روستاها با نهادها همکاری کنند تا خدمات و امکانات سریعتر و بطور مطلوبتر گسترش یابد

 

نماینده مرکز استان در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو هم پرداخت و بیان داشت، از مردم میخواهیم حتما از هر دیدگاهی پای صندوق بیایند و مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنند.

وی تصریح کرد، عدم مشارکت مردم هیچ سودی برای کشور ندارد و بسیاری از کشورهای همسایه آرزوی داشتن امنیتی همانند کشور مارا دارند و خطرات نیامدن پای صندوق رای ضعیف شدن کشور داشتن مسئولان ضعیف است و اگر خواهان تغییر، شایسته سالاری و پیشرفت هستیم با هر نظر وسلیقه ای باید پای صندوقها حاضر شویم.

در ابتدای این مراسم «سید زبیر موسوی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مرکز استان گفت؛ پروژه ۱۵۰۰۰متر اسفالت معابر روستایی در روستاهای گنجه ای کهنه و بزرگ با اعتبار ۱۳۲میلیارد ریال انجام میشود و این نوید میدهیم با حمایتهای نماینده محترم و میزان اعتبارات موجود به نحو احسنت خدمات رسانی انجام شود.

وی در ادامه افزود، در بحث بازگشایی معابر نیاز به همکاری و مشارکت مردم داریم و در صورت همکاری مردم این خواسته بحق نیز سریعتر و بطور مطلوبتری محقق میشود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد، بازنگری طرح هادی روستای گنجه ای از سه سال پیش اغاز شده و در حال انجام و گسترش است و از مردم این درخواست را داریم که خارج از طرح هادی اقدام به ساخت و ساز نکنند و صورت ساخت هم با مراجعه به کمیسیونها تغییرکاربری انجام شود تا بتوانیم خدمات رسانی بهتر و کاملتری ارائه دهیم.