فروش اینترنتی و با تخفیف لبنیات سنتی و تحویل درب منزل
فروش اینترنتی و با تخفیف لبنیات سنتی و تحویل درب منزل
این روزها تمایل به خرید اینترنتی و آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری است به طوریکه برخی از افراد تمامی مایحتاج خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه می‌کنند.

اگرچه تجارت الکترونیکی با مزایای متعددش چندسالی‌ است که پایش را به زندگی مردم باز کرده اما با وجود کرونا و همه مصائبش و تاکیدی که در فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال می‌شود، این شیوه داد و ستد در ماه‌های اخیر بیشتر جای خود را باز کرده است.

خرید اینترنتی بهترین پاسخ به نگرانی‌های مردم در روزهای شیوع کرونا است و با فراهم کردن بستری در محیط وب زمینه مستقیم تهیه مایحتاج و کاهالا را از طریق اینترنت فراهم کند و مشتری بدون اینکه از منزل خارج شده و سلامتیش به مخاطره بیفتد می‌تواند از فروشگاه‌های آنلاین با یک کلیک نیازهایش را تامین کند.

از این رو این روزها چند جوان هم استانی با راه اندازی یک سایت فروش اینترنتی در راستای هدف کمتر کردن مراجعه هم استانی ها به فروشگاه برای تهیه مایحتاج خود و کمک به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا گام برداشته اند.

یکی از مواردی که نیاز روزمره همه خانواده هاست و نیاز به خرید آن همیشه وجود دارد لبنیات است و خرید اینترنتی لبنیات یا همان سفارش آنلاین لبنیات امروزه به یکی از روش های آسان تهیه کالا تبدیل شده است.

کمبود وقت، نیاز ضروری خانواده ها به لبنیات در هر روز و کمتر شدن مراجعه به بازار در روزهای کرونایی باعث شده است تا خرید اینترنتی این کالای اساسی افزایش یابد.

به همین جهت این جوانان هم استانی با یکی از برند های معروف و معتبر فروش لبنیات سنتی(لبنیات مشکول) شروع به همکاری کرده و محصولات این فروشگاه را به صورت اینترنتی در سایت تخفیفات استان کهگیلویه و بویراحمد(www.kbtakhfif.ir) با تخفیفی مناسب به معرض خرید برای مردم ساکن در شهر یاسوج گذاشته اند.

بنابراین همشهریان یاسوجی می توانند با مراجعه به این سایت(خرید لبنیات محلی ) و خرید لبنیات مورد نیاز خود را خرید کرده و با کرایه نصف قیمت درب منزل خود تحویل گیرند.