به همت پایگاه خبری صبح دنا و گردان فاتحین سپاه فتح کمکهای مومنانه خیرین دربویراحمد جمع آوری و توزیع شد
به همت پایگاه خبری صبح دنا و گردان فاتحین سپاه فتح کمکهای مومنانه خیرین دربویراحمد جمع آوری و توزیع شد
باهدف کمک به افراد نیازمند و محروم و با همیاری پایگاه خبری صبح دنا،گروه جهادی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح،مدیرعامل سازمان حلال احمر استان و چندتن از بازاریان و خیرین بسته‌های حمایتی معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش صبح دنا با شیوع ویروس کرونا درجهان وضعیت اقتصاد جهانی و به تبع آن در کشورمان ایران بسیاری از کسب و کارها و مشاغل تحت تاثیر قرارگرفت و بسیاری افراد جامعه را محتاج کمکهای مومنانه و خیرخواهانه نهادها و ارگانهای کمک رسان و خیرین جامعه ساخت

پایگاه خبری صبح دنا نیز در راستای جایگاه و مسئولیت اجتماعی خود با همکاری گروه جهادی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح اقدام به جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان کرد.

در اولین مرحله این اقدام خدا پسندانه بسته های معیشتی که به همت خیرین هم استانی جمع اوری شد به ۶خانواده نیازمند و محروم اهدا شد و علاوه بر اجر معنوی برای خیرین محترم شرکت کننده در این طرح انگیزه ای مضاعف برای ادامه راه و دعوت از آحاد مردم و خیرینی که علاقمند به کمک و یاری همنوعان خود هستند شد.

در این مرحله از جمع آوری کمکها تنها در چند ساعت کمکهایی به ارزش بیش از ۳۰میلیون ریال جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

با اینکه خیرین و تامین کنندگان اقلام هیچ کدام تمایل به مشخص شدن و نام بردن از آنها نداشتند ولی پایگاه صبح دنا جهت تشکر و قدردانی از حسن نیت این افراد و ترویج سنت حسنه کمک به نیازمندان و آگاهی جامعه از اینکه حتی در سخت ترین روزهای کرونا و گرانی و شرایط سخت اقتصادی هنوز هم انسانهای نیک اندیش و نوع دوست کم نیستند اسامی همیاران این مرحله را منتشر میکند.

در این مرحله از جمع آوری کمک ها یاوران صبح دنا، سید امان الله جهانبین مدیر عامل سازمان حلال احمر استان، مهندس نیکبخت از مهندسین شرکت پارس جنوبی، امداد خودروی ۱۸۶۵،لبنیات مشکول، فروشگاه لوازم یدکی سید،درب ضد سرقت پیراسته کیش، رگال بوتیک باشت بودند.